"Från en skönhet till en annan skönhet..."

Det var en grymt rolig filur inne på Ica esplanad idag, jag och syrran skulle in och handla lite småsaker och då stod han före oss i kassan, kanske inte alla hästar var hemma i det stallet, men huga vad rolig och gullig han var... kassörskan sa 36:50 men han tycktes inte höra det så när hon sa det så sa han " - Du kunde sagt det på en gång att det blev så mycket så slapp jag spräcka den här!" och så tog han upp en femhundring ...sen sa han "- Men från en skönhet till en annan!"... nu går det inte att beskriva hans sätt att prata och hans tonfall, men det var grymt kul och kände hur bubblet av skratt rusade genom kroppen (nej det var inga gaser), vad småsaker gör mycket!!! Hann säga Hej till Sanna också, eller det var hon som såg mig, hon var så söt så men stackarn hade migrän och var ju tvungen att jobba....

Imorgon blir det utgång för mig, lillMadde och Nathalie, The Sisters, sa till lillmadde igår att hon känns som en bonuslillasyster, ska sitta hemma hos familjen och mysa först, ingen av oss vill heller missa Idol, sen är det ingen brådska heller, vi ska ju till aveny och dansa lite, sen ska vi sova antingen hos mig alla 3 eller hos Vedins, beror på hur mycket Herr Vedin gnäller om han måste sova på soffan :D

Ska dock jobba ett kortpass imorgon, ett sånt där 8-13, måste få ihop minst 3 timmar till innan månadens slut, annars måste jag börja om att få ihop mina timmar till en ny a-kassa period, det skulle kännas surt när jag egentligen bara behöver 2 månader till med minst 80h/mån, men det ordnar sig nog på ett eller annat sätt...

Nu ska jag snart hem till mig, släppa in Diva och ge gangstren mat, måste springa in i tvättstugan och se om jag kan boka någon tid snart för tvättkorgen börjar bli tvärfull, har tagit 2 sovmorgon istället för att tagit de 2 tiderna jag hade chans till men vem vill kliva upp 7 och tvätta de få stackars dagar man har chans att få sova ut? inte jag iaf... men jag vill ju också ha rena kläder så nu MÅSTE jag ta en tid så snart som möjligt...

Ha en fin torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: madelene

Hoppas ni får trevligt . :)

2009-10-17 @ 09:52:15
URL: http://maaaadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0