Näsblod, mitt tecken på för lite sömn

Sover i genomsnitt 3 timmar per natt nu och snart kommer jag bli tokig, det går inte att sova, hann inte mer än komma hem från jobbet och slappna av nu ikväll så började jag blöda näsblod, var hur länge sedan som helst som jag gjorde det sist, jobbar imorgon och måndag sen vet jag inte om fler jobbdagar, men några lär det ju iaf komma...

Saknar mina katter så de ska jag ta hem imorgon, de ska ju också bli Alnöbor =), de kommer älska detta, precis som jag redan gör, vill dessutom ha hit mina sängar och soffan jag ska köpa, sen är lägenheten fulländad och jag kanske kan sova lite bättre, inte för att det riktigt hjälpt mig innan att sova i min säng, men betydligt skönare att sova i en säng med bäddmadrass än på bara bäddmadrasser som jag gör för tillfället....

Nu blir det bedtime, för ska upp imorgonbitti igen och jobba..... hoppas på lite mer sömn än vanligt...
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0