Nattsällskap

Fick nytt nattsällskap igår, min mor kom och såg min nya lägenhet för första gången och då passade hon på att sova över, grymt mysigt att kunna bjuda hem henne och bara ha kul tillsammans, hon fick komma ifrån sitt hem ett tag och bara vara =) vi åt god mat, prata, skratta, såg på tv och sen somnade vi nöjda... dock var min mor upp och åt i några omgångar och då höll jag på att bli tokig...hon prasslade och lät så mycket men man är ju så trött att man känner sig halvt förlamad så jag kunde ju inte gå upp och klappa till henne :P

Imorse ringde chefen och frågade om jag kunde jobba kväll och det gick ju bra, kvällen har flytit på bra, jobbade med Ylva så det var ju inga problem... blir ingen sovmorgon imorgon, måste tvätta mellan 07-10, suger men det finns inget annat val, har ju möte på kvällen och vägrar offra det för smutstvätt.... innan mötet imorgon ska jag bli bjuden på god middag hos familjen Vedin/Magnusson/Uhlán, ska bli nice och gott...

Ska simma imorgon också, blev rätt dåligt med träning förra veckan, känns inte alls bra så denna vecka måste bli bättre, sen på onsdag hoppas jag att det blir möjligt att gå på danspasset, jobbigt med att vara vikarie man kan ju nästan aldrig planera något, för har man planerat så blir det troligast att man får ändra om allt...

Måste boka tjänst imorgon på mötet inför helgen, måste komma ihåg det!!!

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0