Not my best day

När det kommer till mitt humör, har varit härligt med att ha syrran sovandes här till idag men sen när hon åkte till stallet så kände jag mig trött, hängig, ont i knät, lättirriterad och bara allmänt less, men så just nu känns det lite bättre, har pysslat på här hemma och bara tagit det lugnt, skönt det med, att bara vara...

Igår när jag och syrran skulle lägga oss och sova började vi skämta om hur läskigt det vore att vakna av att se att det står en björn utanför på altan eftersom jag bor på bottenplan, men så ska ju syrran alltid vara värst, så säger hon "- Men jag skulle bli ännu mer rädd om det stod en människa och bara tittade in, ja han skulle stå där med en yxa.." sen skrek både hon och jag till, nervöst skrattande flyttade vi närmare varandra, sen blev det ju bara asgarv, vi kan då konsten att skrämma upp varandra med sjuka fantasier.....

Även att syrran kom med ett påstående som jag bara häpnade över så jag frågade henne om hon trodde det var vanligt, då svarar hon men tycker inte du det, nej verkligen inte säger jag, då säger skitungen, men det trodde jag verkligen inte om dig...*skrattar* ni skulle bara veta vad det handlade om... men det tänker jag inte säga =) men jag insåg vad lite man faktiskt vet om varandra inom vissa saker...

Nu ligger smågangstren och vilar, Alice och Ariel kan vara riktiga "pain in the ass", men de är också helt underbara stundtals, det goda överväger det dåliga, får ju tänka så här, de är bara småbarn än, någon gång längre fram kommer de bli sura bittra vuxna katter, det kommer tids nog :D kan nog njuta av deras bebistid..måste få ut en ny annons på dem bara, nu har de blivit större ju en vanliga småbebisar som säljs...

Näe nu blir det till att greja lite mer, jobbar imorognkväll så om ni tänkt och ringa så vänta till efter 21 för kan ändå inte svara!!!

Kram och hej på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0