Promenad i höstvädret

Gick från Alnö till Skönsberg, men en liten avstickare från Alnöbron västra till tunadalsverken för där var vägen inte lika säker som resten av promenadsträckan, tog alltså bussen mellan 3 hållplatser för min egen säkerhet.. när jag gick över bron tänkte jag i mitt stilla sinne, hur vågar folk ens hoppa från denna bro, det är sjukt läskigt högt, sen jag som är höjdrädd fick en aning svimmingskänslor när jag promenerade över, fick liksom fokusera mig på stegen och bara tänka att jag promenerar bara på asfalt.... men mitt i allt kunde jag inte låta bli att nyfiket titta ner mot vattnet och blicka ut över Alnö och inse, vad vackert allt är, ja kanske inte Tunadalsverken men ändå =)... jag promenerade vidare med en snorig näsa och min härliga varma mössa som gjorde att svettdroppar började kännas i pannan, men ändå tyckte jag, vilken härlig dag...

Nu sitter jag hos Familjen Loca, har fikat och mår gott, är dock en aning frusen men det är inget man inte kan råda bot på, ska se om jag kan få i mig en varm kopp te också, blir inget teatermöte idag för Frenellskan är ju i Åre så vi skjuter upp det till helgen istället, men det är inga problem, då hinner jag med annat, måste leta fram alla mina tidskrifter och diverse annat så jag kan följa med i allt, har varit en aning struligt sen flytten, tänkte försöka hinna gå igenom med mor inför lördagens möte.... och imorgon har jag bokat tjänst med Nadja, ska bli trevligt!!

Nej snart kommer Lillmadde hit till The locas, har inte sett henne på ett tag så det ska bli kul, sen blir det nog danspasset som gäller innan jag åker hem till mitt kära Alnö :P
Ha det så fint allihopa!!!

.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0