Vilket partaj =)

Igår var det ju tänkt att jag, Nathalie och Madde V skulle ut på aveny och svänga våra lurviga, det var ju så självklart så vi tänkte inte mer på det, men vi skulle mötas hos Vedins och ha förfest där och se Idol och umgås, så vi möttes där efter jobb och skola... sen satt vi och pratade om vi skulle ringa aveny och kolla vad det kostade och vad åldersgränsen var, och det gjorde vi och fick till svar att aveny var stängt, men dra mig i morrhåren vad vi blev sne, sen var det inge roligt väder heller, men så tänkte vi, vi kanske kan dra på Oscar men där var Mange Myts releaseparty och iaf jag och Madde kände inte så stort behov av att dansa som en stelopererad inne på Oscar till hans musik, vi vill ju verkligen dansa och hans musik är inte riktigt det vi hade tänkt oss så Oscar blev också uteslutet.... Vi bestämde oss för att stanna hos Vedins och ha partyt där och det hade vi, efter SPA delen var avklarad, vi hade varit och handlat och lagat middag åt familjen öppnade vi våran första Bacardi breezer Pineapple, väldigt goda, redan vid den andra flaskan började fnitterattackerna avlösa varandra, vi mobbade ju så klart alla andra runt omkring väldigt kärleksfullt, vi fick in flera 10 poängare, men sen började Maddes tunga krångla.. hon sa konstiga saker hela tiden, eller ja det kanske var hjärnan som krångla... efter vi sett på Idol på väldigt hög volym och sedan stängt av ljudet helt så går hon och tar sig för öronen och säger "- Ja men nu har jag blivit helt tondöv, eller nej vad säger jag, jag menar att jag blivit fartblind!" jag började tokskratta så tårarna rann... lite senare öppnar hon Nonnes och Kenthas barskåp och tar fram ena flaskan, sen säger hon "- Usch lukta på den här Piñacoladan, den luktar couscous!" då var det kört igen... var så mycket roligt, orkar inte citera allt, men hon är helt underbar!!! Vi avslutatde kvällen vid 00:15, då var jag helt slut, hade sovit 1 timme natten innan, så det var typ bara att krypa ner i sängen och få sova som en klubbad säl och det gjorde jag, skönt... Just det Syrran fixade mina naglar igår, blev jättesnyggt, man känner sig så kvinnlig med fina naglar men det blir väl till att ta bort lösnaglarna så snart som möjligt, får ju inte jobba på Granis med lösnaglar även om de är korta, sen är det ju så att jag vill inte heller ha bajs under naglarna, så vi är överens om att inte ha lösnaglar och nagellack på jobbet!!! Om några timmar är det möte, ska bli så trevligt så, sen ska jag ta en skön promenad hem till Alnö och bara städa och mysa hemma hos mig,skriver säkert mer ikväll..måste fila på mitt nästa brev till far min också... Ha en fin lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0