Åhhhh vad jag saknat detta...

Har insett vad jag missat och hur mycket jag missat det, alltså hela alltihopa med möten, vänner, andlighet och samhörighet, har levt i någon slags bubbla nu i sommar när jag jobbat som en tok, det är precis som jag varit avstängd från det mest livfulla i mitt liv, är inte alls i samklang med den obehagliga känslan, idag var en av de bästa dagarna på länge för det absolut viktigaste i mitt liv stod i centrum, ett oerhört bra möte, andlig påfyllning, gemenskapen med underbara vänner, jag kände mig levande igen.... jag vill aldrig tillbaka till den där bubblan igen, jag lever hellre på en parkbänk resten av mitt liv än forlorar denna underbara känsla....

Har sjungit Singstar nästan hela kvällen hos Frenells, grymt kul men det sliter ju enormt på rösten för man tar i från tårna och spänner rösten för att man försöker låta som själva artisterna vilket man nästan aldrig lyckas med ändå... tog ett glas vin, unnade mig det trots att det känns lite småobekvämt när jag äntligen kommit igång med träning och allt, men det var gott och det var trevligt, stannade dock vid det glaset, jo man tackar =)..men imorgon är det elljusspåret igen, sen tjänst, sen måste jag fila på talet till på tisdag, ska prata lite med Karin, hon kanske kan hjälpa mig lite, känns som jag som sagt sitter fast...

Nu har gjort mig redo för sängen och ska strax krypa ner, ska bli skönt, hoppas bara att jag får sova riktigt :S
TACK TACK TACK!!! I am alive :D

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0