Det bor en liten kock i min lillasyster

Har ju jobbat natt, sovit iaf 5 timmar, var ut till Birsta en snabbis med mamma och köpte lite grejer till nya lägenheten, sem hem igen och vilade inför nästa nattpass, under tiden så kockade syrran, hon gjorde någon slags asiatisk rätt, hur gott som helst, hon är grym bara så ni vet, det är inte bara ett snyggt utseende :P

Ska åka lite tidigare till jobbet för att hinna se Idol innan jag börjar mitt pass, annars måste jag åka mitt i och det känns inte lika lockande, hoppas denna natt blir lika lugn, det återstår att se...

På lördag blir det tjänst och möte som gäller..*längtar*

Nu måste jag greja lite innan jag åker iväg!! Ha en fin torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0