Effektiv idag

Först sov jag ut, gjorde iordning mig för MFT hos Frenells, sen studerade jag med mamsen, kändes hur bra som helst, fick bönesvar mitt i själva studiet, vilken känsla det är, jag log för mig själv och tackade tyst =), sen drog jag på mig träningskläderna och drog 1 mil i elljusspåret och på vägen hem stannade jag vid Hemköp och frågad eom jag kunde få köpa några flyttkartonger men de fick jag gratis..Heeeey great tycker jag =), sen gick jag hem och packade och insåg vad mycket saker jag har ändå, vette sjutton hur jag ska få plats med allt, men det ska nog gå på nåt sätt annars får jag väl göra mig av med en del...

Nu på kvällskvisten efter mitt härliga bad dök kycklingben upp och höll mig sällskap, men det finns ju inget att se på tv:n, boring, känner för att så där slappa och se något kul eller gulligt men får komma på nåt annat, är ju en aning trött och har mensvärk så orkar inte göra något dramatiskt...

Kommer kolla posten imorgon och hoppas på det bästa men förbereda mig på ännu en besvikelse....

regnet utanför får mig att längta efter sängen och att ligga och läsa, så det får det bli sen när jag är ensam =)

Sov gott sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0