Jag ska bli Alnöbo

Idag blev det ett klart faktum, bara resan ut till Alnön fick mig att känna mig pirrig och förväntansfull, när jag åkte över bron där och blickade ut över ön kände jag med detsamma, här vill jag verkligen bo, men försökte stanna den fina och goa känslan jag fick inom mig, jag had eju varken sett lägenheten eller fått klartecken om att det skulle bli min... jag var ju tidig så jag gick och strosade omkring där på Alnön och bara njöt av solsken och massa känslor...tog även en del vuxenpoäng när jag satte mig själv på en resturang där och käkade en kycklingsallad sen gick jag upp och mötte kvinnan från mitthem, hon visade mig lägenheten, och den var liten och gullig med världens bästa altan, vilket blir utmärkt för kissarna mina som kan strosa fritt omkring som de älskar.. jag kan se mig själv bo där... och vet ni vad..jag ffick den ju så klart!!! *hoppar flera glädjeskutt*

Så jag flyttar den 1/10, snabba bud, ska snart börja packa och planer, krävs planering för en rätt liten lägenhet dock tillräckligt lagom för att jag ska trivas perfekt.. ser fram emot flytten, kommer dock bli lite separationsångest men det kommer bli bra...

Mitt lillhjärta Maloues har steriliserats idag, Madde var så gullig och skjutsade mig för att lämna och hämta henne vid veterinärhuset, operationen hade gått bra men hon mår ju så illa lillstackarn och stressad av att ha tratt och fortfarande groggy, gör ont i hjärtat på mig att se henne så här, vill att hon ska försöka att lägga sig och vila men hon kommer inte till ro, tur lillmadde är här och tar hand om henne medans jag åker och tränar, känner mig lite rutten för att jag lämnar min lillbebis nu men har inte kunnat träna på hela helgen för att jag jobbat så jag måste komma iväg... är ju tillbaka om någon timme eller så...

Ja det har varit en händelserik dag! så nu får jag tacka för mig!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0