Jobbar 2 nätter från och med idag =)

Bra att jag fått lite jobb, kommer behövas nu när jag ska flytta och nu får jag jobba på min "gamla" avdelning, vilket jag också saknat, dock trivs jag ju på alla avdelningarna men Roten kommer alltid att förbli Roten, alltså något speciellt.

Malle håller igång som vanligt, hon vill ut men får ju inte, sen skulle jag se om det gick att ha av tratten en liten stund medans hon åt och så men det blev ju bara tok, hon skulle direkt börja slicka på operationssåret så det var bara till att ta på henne tratten igen. men hon är ändå sig själv, supergosig och en aning klumpig men hon ser ju illa med tratten.

Igår var jag helt slut efter jobbet, somnade och sov flera timmar, kände mig ändå febrig också så jag behövde sömn, sen när jag vaknad eframåt kvällen så kände jag mig lite piggare så då satt jag och gick igenom lte kartonger inför flytten, hittade massa kul som jag glömt att jag har, vet bara inte hur jag ska inreda lägenhet, det kommer jag på när jag väl flyttat in...

Nu måste jag försöka att sova, rättare sagt somna om, vet inte hur lätt det blir men börjar att jobba 16-07 så ska jag orka är det ett måste...

Tack och hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0