"Leave and don´t look back, I wont follow..."

Ja idag sov jag rätt länge, sedan blev det promenad i det underbara vädret, missade att jobba kväll men det känns faktiskt som det kvittar, jag fick en lugn och skön dag, har mått kanon hela dagen, jag och Tessan körde danspasset på friskis, sjuuukt kul och svettigt värre, tycker det passet tar mer än något annat när det gäller att öka flåset och samtidigt är det så grymt kul och bra musik, dock lite svårt att hänga med i alla dansrörelser när man inte gått på de förut, men om några veckor kommer jag ta ut mig helt på passen, är ju måndagar och onsdagar så det ska inte krocka allt för ofta, måste också prioritera min hälsa, började skratta när låten Dont cha kom för att det var en lustig dans vi hade kommit på till den till min morbrors bröllopsfest men vi strök den då... dock har jag och lillmadde pratat om hur sjukt rolig man kan göra den med Granlunda fjollz tema, men det är bara i tankarna inget vi tänker genomföra :D

Nu måste jag snart i säng för imorgon är det jobb som gäller, ska promenixa bort dit på morgonen, har kollat, det är 8,9 km dit så det blir inte eljusspår style men funkar ändå, bättre att gå på morgonen innan frukost, undrar vilka jag ska jobba med imorgon då??

Just det, kollade på Idol ikväll och insåg, vad många speciella och underbara personligheter det finns, det är just det som gör människor snygga, visst ett attraktivt yttre är som sagt attraktivt men en det kan blekna med en tråkig personlighet medans en stark och härlig personlighet bara utstrålar snygghet =) coolt!!!

Imorgon kanske jag ska kolla på en lägenhet, har inte direkt fått något svar hur det blir, får se imorgon... spännande!! ja nu får ni sova så gott!!

 

Me
Still me

....
....

.....


Kommentarer
Postat av: Lottis

Hej mosters gullunge!

Du är så himlans go,delar med och bjuder på dig själv!:)

Jag älskar Dig!

Puss o kram kram

Din moster forever

2009-09-11 @ 13:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0