Mitt hjärta bultar och jag är livrädd

Livrädd för att han inte ska visa någon respons eller att den är negativ, men nu efter 28 år tar jag tag i det, min relation till min biologiska Pappa, har skrivit ett brev för ett bra tag sedan men har inte vågat skicka det, men nu har jag bestämt mig, så imorgon lägger jag brevet på postlådan, jag kommer ångra mig om jag inte gör ett sista försök till att lära känna honom, jag vill inte gå hela livet utan att veta vem jag är en del av.. men ni ska veta att jag är så rädd för att han inte ska vilja lära känna mig, jag vet inte hur jag ska klara av det om det nu blir så, vilket jag också får vara beredd på... samtidigt måste jag ge han tid också, det är nog svårt för honom också.... kommer gå på helspänn tills jag fått något slags svar eller brist på svar... men hur det nu än må gå så har jag i alla fall gjort ett sista ärligt försök, struntar han i mig nu ger jag upp om att försöka igen....

Jag behöver min mormor nu, hennes kramar kunde göra allting bra, hon kunde verkligen trösta, alla problem kändes helt plötsligt små när man fick känna hennes kärlek, spelade ingen roll hur gammal man än var elle rvar problemet var, hon lyssnade, förstod och tröstade...den kvinnan var helt otrolig, saknar henne så sjukt mycket, självklart saknar jag även min lillebror och morfar också, men just nu är det mormor som trycker i hjärtat mitt...

Nu måste jag gå och sova, ska jobba 7-21 passet imorgon... mycket i huvudet nu bara...
Hoppas ni kan sova gott ni där ute i cyberspace....

Kommentarer
Postat av: Timon

Hej hjärtat!! Jag stöttar och finns där!! Men gumman, jag önskar att jag kunde hjälpa dig, men du är stark i dig, du hittar krafter jag beundrar över!! Jag har alltid kramar över, fast jag vet vad du menar att man saknar dem som är borta... Åh du är tapper som gör ett försök till med din pappa, tänk att du som är 28 år ska behöva, det borde vara i hans intresse att visa vilken pappa han är, visst man behöver inte vara fastlåsta men han skulle kunna visa den kärleken du behöver få för att kunna känna dig hel, hitta dem svaren som du söker... Du har iaf en platspappa som försöker vara där, men förstår din frusteration! Du vet att du är värdefull ändå, jag älskar att veta att jag har en vän som dig!! Du är min Balooo /DIN TIMON

2009-09-13 @ 10:44:44
Postat av: Lena

Du är så himla stark gumman!!! Så stolt över dig, att du tar tag i det här, trots att det borde vara HAN som vill ha kontakt med sin dotter. ÄLSKAR DIG min underbara prinsessa och önskar all lycka inför framtiden :) PUSS

2009-09-13 @ 12:32:19
Postat av: Lottis

Hej mosters gullunge!

Jag drömde om Mommo i natt,ingen rolig dröm.Saknar henne oxså jätte mycket,mitt hjärta värker och gör ont.Kommer ofta på mig själv att jag skall ringa henne.Även morfar och Jimmy finns där.Innan vi förlorade Jimmy så var vår flock väldigt förskonade från så mycke sorg och smärta.

Det som känns så skönt är att vi har varandra!

Sedan finns det ju de som väljer bort oss i Flocken,jag har bestämt mig för att inte försöka ordna till allting som tidigare.Alla gör vi våra val!

Jag finns här om du behöver mig!Jag älskar dig!

Puss o kram kram

2009-09-14 @ 12:41:36
Postat av: Sara

Jag håller alla tummar och tår för att det ska bli så bra som möjligt... KRAMAR

2009-09-14 @ 20:02:36
URL: http://www.saratheperson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0