Rör vid min själ

jo just den låten sjung jag ut enda från tårna mina i elljusspåret, hade ju mp3 i öronen när jag var inne på 3:e varvet i spåret och då kom den låten och jag had eju vara helt ensam i skogen så jag tog i och sjöng och vad händer?? jo en pudding kommer springande alldeles bakom mig och jag skrek till för jag blev så rädd, han började ju skratta, dels för att jag sjöng ashögt och sen att jag blev rädd för honom för att jag var i min egna lilla värld... just då ville jag bara försvinna, kände mig så otroligt pinsam... sällan jag råkar ut för något sånt här... det är inte lätt att vara jag... kunde man vinna priser i att vara pinsam skulle jag lätt vinna...

Ja jag blev 28 år idag, har inte alls ångest (ironi), men det lär väl gå över det med som allt annat, var ut till Birsta med mor och syster och fick tankarna på annat håll, skönt, shoppade loss lite, nya gardiner och nya kuddar, min syrra mobbar mig precis som jag vore kuddolist, hon tycker jag jämt köper kuddar, men jag byter ju ut, jag behåller ju inte ALLA kuddar, de har var iaf grymt snygga, svart och gråmönstrade, matchade gardinerna också... hittade ett snyggt linne, dåligt klatschigt, svart med neonblåtext som glänste med texten "Rock Girl", måste ju ha någon personlighetskris eller bara åldersnoja, men jag tycker uppriktigt att det är ett snyggt linne och därmed pasta....

Jag spelar dessutom sönder låten "I told you so", får nästan skavsår i öronen, men jag ÄLSKAR den!!!
Jag har anmält intesse på 2 lägenheter idag, får se om jag hinner få någon chans på någon av dem, verkar som jag kommer förbli Mambo ett tag till, inte för att det gör mig något, emn vill ju ändå ha mitt egna, har bott hemifrån (till och från ska tilläggas) sen jag var 17 år, man vänjer sig snabbt vid att bo själv....
Vi får la se vad som händer och var jag kommer att bo... kanske blir en parkbänk ändå...

Har suttit och försökt knåpa ihop ett bra tal, men det går inte alls bra, känner mig inte bekväm med kapitlet och finner inga bra skriftställen så att det blir ett bra tal, känner mig värdelös och det är inte alls någon trevlig känsla... vill klara det men känner mig inte alls så där naturlig och begåvad som många andra, jag har läst och läsat, jag har ju inga problem att förstå, jag har bara svårt att få till ett tal av det... åh sliter snart av mig håret, måste göra något annat för nu sitter jag bara fast och är inte kreativ för 5 öre.... en bön på det här så!!!!

Nu har jag fyllt upp min gnällkvot, tack för att ni lyssnade!!! återkommer med solsken och skratt en annan dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0