The Ugly Truth

Gerard Butler, från filmen The Ugly Truth

DENNA MAN är jag störtförälskad i, utan tvekan, helt klockren karl, den andra killen i filmen var bara en liten toyboy med noll utstrålning, Men OH Gerard Butler has it ALL..

Jag var på bio med syrran ikväll, vi såg The Ugly Truth, den var kanske en aning "to much" men det är dock min humor, vi satt och skrattade konstant och blev grymt kär i denna karl, kolla in hans händer.. Yummie =)
Min stackars lilla prinsessa till syrra ramlade i trappen på bion, men till och med då såg hon snygg ut, jag vet inte hur hon bär sig åt, men She is The Babe, hade grymt kul med henne, skönt att hitta på något efter jobbet..

Nu ska jag gå och kolla på ett inspelat Idol, sen krypa till kojs eftersom jag jobbar hela helgen, detta blev en dag fylld med skratt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0