Drives me crazy

Vaknade upp imorse efter ännu en natt med dålig sömn, men jag såg solsken och tänkte nu ska det bli långpromenad, en a la Alnö-Bergsåker ca 2mil och gladde mig vid tanken, sen skulle jag göra iordning mig och leta fram lite kläder, då fann jag först Ariel ligga där och bara det var ju misstänksamt, sen såg jag några nykläckta småknoddar, nämligen 4 st =) bedårande, en är en exakt kopia av mamma sin, jag tänkte först, jisses, nu blir det trångt i lägenheten tills de flyttar till egna hem, men så tänkte jag, äh det här ska gå bra, det ligger fantastiska skapelser där och bara ser mysig ut, så log jag för andra gången idag....

Sen började min vandring mot jobbet, solen sken, såg massa tussilagos efter vägen, såg hur små bäckar porlade av den smälta snön, jag såg lite grönt här och där, jag njöt, fläsket rörde sig med varje steg och jag log igen, fläsket ska få känna att det lever, ett tag till =) mohahahahaha..tog cirka 3 h, kändes i kroppen kan jag säga men mest i ljumskarna, skumt men men, har väl en ful gångstil eller nåt... rumpmusklerna fick sig också en omgång...
Arbetspasset gick galant, hade även grymt kul idag, blir roligare och roligare på jobbet, hur det kommer sig vet jag inte, men jag trivs med det, skrattar man får man känna sig levande och glömma allt jobbigt...

Sen åkte jag hem med bussen och var då en aning trött i huvudet, gick bara på och förbi med busskortat, sen såg jag minen på the Busdriver och insåg att jag kanske skulle trycka på apparaten =) man kan inte ha stenkoll jämt... avslutade med en kycklingsallad och mysa på de 4 små nykomlingarna, de luktar gott, de luktar bebisar, ulliga och gulliga...

Nu lyssnar jag på musik, njuter av lite vakentid (frivillig), sen ska jag krypa ner i min stora säng och hoppas få sova som Törnrosa, fast inte så många år tack, vill inte gärna vakna upp med vitt hår, hängbröst, tandlös och superskrynklig, men det är väl ingen risk heller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0