Frulle, Full rulle, Drulle

Min lägenhet, mitt hem, har fått tillbaka heminredaren " Tromb a la bomb special", känner mig som en bostadslös som flänger runt med en packad väska, hitåt och ditåt, borde nästan investera i svängdörrar hemma för man är ju inte där så mycket, känns som man är överallt och ingenstans, har varit fullt upp sen jag kom hem från Thailand, har haft mycket kul och försökt ta igen massa fredagsmys och hinna träffa vänner och familj, jobba, möten och nu komma igång med tjänsten igen, har varit lågfart på det senaste så det är bara att använda nya krafterna och planera bättre....

Ja Ariel är ju på smällen också, inte längre någon tvekan på det, hon nästan rullar fram, hon hann inte bli steriliserad, typiskt för jag hade inte räknat med några fler kattungar, men så blir fallet så det är bara att gilla läget och vänta tills de kommer till världen och sen åka och sterilsera Ariel efter det, älskar ju katter och tycker givetvis att kattbebisar är fantastiska, men det är slitande att försöka se till att alla kommer till bra hem... men det blir bra =)

Har jobbat i helgen och det har varit full rulle men har fått skratta sjukt mycket också på jobbet och roliga arbetskamrater förgyller tillvaron =) allt blir så mycket lättare när man trivs íhop.... dock har jag varit sjukt trött men det var faktiskt självförvållat denna gången, var ju ut med Lillasyster och Tessan i fredags, sen upp och jobba tidigt, men allt har gått bra, sov hos mor igår och umgicks med kycklingben och mamma, vi spelade Yatzy och käka chippe tills det stod ut genom öronen...

Imorgon ska jag:
* Fixa tvättid
* Planera tjänst för denna vecka
* Handla
* Övningsköra
* Träna
* Hem till Vedins
* Städa

Lätta på hjärtat för idag:

Känner mig värdelös men vem tackar mig för det? kanske en 30 års kris är på gång, jag vet inte men det krånglar i skallen på mig, stora tankar som pressar skallen på både höjd och bredd, allt är inte jämt på topp och allt är inte lätt som en plätt, ibland kan allt kännas oövervinnerligt och hjälplöst och tröttlöst svårt, tur man är tjurig och inte ger upp, men det saktar farten...

nåväl, vad är väl en bal på slottet, nu är det sängen som gäller.. sov gott!!!


Kommentarer
Postat av: Therese Å

VÄRDELÖS är du inte!!!!!!!!!!!! du en sån vacker person, du har gått igenom mycket, du är stark åh så är det inte med värdelösa männsikor, dem åstakommer inget... Åh det gör ju du, du tränar, du kämpar - även jobb, du gör allt för din familj!! Men jag vet även att man går igenom saker men du är inte mindre värd och du är inte värdelös - inte i mina ögon och heller inte i andras!! Du är en vacker person och det är det du ska focusera dig på mera =) Man är inte alltid tipp topp och det finns inte alltid ord!! men jag älskar dig hur du än är! /Therese

2010-04-12 @ 09:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0