I was born to love you

En oerhörd smärta som pågått den senaste tiden har lättat för nu har jag min lillasyster tillbaka i mitt liv precis där hon ska vara, jag känner mig inte hel utan henne, hon är ju min familj och en vän, så skönt att allt löst sig, det hjälper mitt mående att något ordnar till sig iaf och speciellt denna bit....

Älskar dig Nazlie (and Ariel to ) <3



Fick 2 jobbnätter idag med, vilket jag är glad för, jobb finns det inte så gott om, men denna månad blev det rätt bra iaf, känns skönt, då kan man slappna av, sen håller jag igång med körkortet och har dragit upp farten så jag ska kunna klara körkortet senast i slutet av sommaren, känns viktigt och roligt, imorgon börjar jag också träna på Helex, bättre tider och mer utbud....

Idag lämnade jag lillAlice till veterinären, hon blev steriliserad, vaccinerad och idmärkt, huga hon är helt slut lilljänta min, har legat och gosat med henne i sängen, hon var pigg när jag hämta henne men sen däcka hon när hon kom hem, men veterinären sa att det kunde bli så.... medans hon låg på operationsbordet gick jag på långpromenad i solen, nästan 2 h, gick till Myrnäs och sen tillbaka, skönt, är nu upp i 17.000 steg och dagen är inte slut... är ju med i en stegtävling via jobbet, vi ska gå till Amsterdam tillsammans via stegräknare =)

Nu har jag diskat och pysslat lite, bokat tvättid, så snart ska jag äta lite och ta en tupplur så jag orkar jobba natten..

Har mycket att reda upp med mig själv men får ta lite i taget... det ska bli bra så småningom.... en dag i taget!!! små men säkra steg...

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0