It´s like one of those bad dreams when you can´t wake up....

Så har man jobbat natten, har gått bra, men var på väg in i någon slags sömnkoma sista timmen, då började jag känna av att jag sovit 2h av 48h, men nu har jag sovit och känner mig utvilad, känner mig rätt tillfreds med att det är fredag, ska ha något slags Dinseymaraton med Mor och kusin Robin, ska bli kul, han har lika sjuk humor och är mycket bättre på att imitera alla roliga figurer i filmerna... blir soft i soffan =)

Hade en jättemysig kväll med Timone (Therese Åberg) igår, vi käkade Tacos och hamnade i paltkoma men gick ändå på långpromenad en stund efter middagen, Alnö är en STOR ö, man kan liksom ta sjuttiotusen olika vägar, hitåt och ditåt, så vi fick röra på grisen i kistan i 1 timme, skönt med friskluft och vi skratta så sjukt mycket att man får så där ont i magen och man tror att man antingen ska få kramp eller tappa all andning men inget av det hände, vi tokskratta.... sen skjutsade hon mig till jobbet.....

Tittade nyss efter post och hittade ett brev och det var från Pappa min, ni vet han, den biologiska =) känns gott i hjärtat att vi faktiskt håller på att lära känna varandra, ska sätta mig och skriva tillbaka lite senare =D glad glad Michaela...

Nu är det Jill Johnson som gäller för mig, hon har bra röst den kvinnan, nu lyssnar jag på " I´m not in love with you" så ska fortsätta med dte och sne ställa mig i duschen =)

Trevligt fredagsmys på er alla....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0