Jag tänker inte göra samma sak.....

Jag hatar också min egna ofullkomlighet, att prata först och tänka sedan, att omedvetet såra människor allra helst de jag älskar, men ändå gör jag det, ändå händer det att saker jag gör eller säger kan såra andra, mina val kan vara ogenomtänkta och kan självklart påverka andra negativt, men det är en stor skillnad på att göra misstag och att vara falsk, att medvetet såra någon eller omedvetet göra det, så jag tänker lämna det där, jag tänker inte såra någon medvetet hur arg/ledsen/besviken jag än är, gör illa mig om du vill, hata dig less, skriv hur elakt du än vill, låt mig försvinna ut ur ditt liv om det är det du vill, tyck att jag är den vidrigaste och mest falska människa du träffat på, tryck på var enda öm punkt jag har, tyck att jag är värdelös och inte har ett liv... Jag tänker ändå inte göra samma sak, skada mig men jag tänker inte skada dig medvetet....


Kommentarer
Postat av: Lotta

Dina tankar är kloka och förnuftiga!Ibland säger man saker på fel sätt,orden är fel,tonläget tolkas,mottagandet och tagandet av den andre...Förlåt,är ett litet ord,men ändå ett mycket viktigt ord.Tyvärr används detta alldelens för sällan o även i fel avseende! Jag är inget proffs på detta,men visst är det skönt att säga förlåt o få ett tillbax OM den person som säger det menar detta!Du är klok och förnuftig kvinna!Var inte så hård emot dig själv!Puss o kram

2010-04-18 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0