Man ska aldrig sluta förvånas

Vissa människor tycks aldrig förändras...idag fick jag en sån dos av verkligheten.. men det som är så skönt är att jag blivit en aning "klokare" med åren, man kan välja att släppa taget om sådant som inte är bra för en, energitjuvar, som mer ställer till det för en, om man inte blir behandlad med respekt, vad är då meningen med någon slags kontakt, bygger inte en kontakt mellan två människor på en ömsesidig respekt och ett genuint intresse för den andra personen? ... jag avslutade just en sådan kontakt idag som inte byggde på varken någon respekt eller ett intresse för den andras välmående .....

Dock avslutades min kväll jättebra, fick trevligt besök av min kära vän Timone, vi har druckit te och pratat och skrattat om vartannat, jag tänker inte avslöja vad vi pratat om men jag kan säga så här, jag kommer ALDRIG att äta ostbågar..NEVER EVER.... fy vad detta blonda yrväder har fått mig att skratta mycket ikväll, kul att hon var hem till mig för första gången också, ska försöka komma iväg till henne snart också, så jag får träffa hennes underbart söta flickor med <3

Sen fick jag ett samtal med här på kvällskvisten, skönt att få prata ut om saker och ting som legat och skavt till och från, allt är inte svart och vitt, allt är inte självklart och enkelt, inte när det gäller känslor, drömmar, rädslor... skönt att få rensa ut....

Här ska ni få text från en låt som jag är speciellt förtjust i denna kväll... det är givetvis Allison Moorer och hennes låt Just Another Fool

" Ooh she ain't gonna let you in
Fool she ain't ever gonna break her
Rule and if you try you're just another
Fool
remember this
She won't let down her guard no matter what you do "



Nu ska jag snart försöka sova, ska upp och jobba imorgon bitti..... sov sött!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0