Med ena foten utanför

" Du flyger högre än oss andra, man får se upp var enda gång, först när du tar dig ner på jorden, först då kan jag vara din vän..."

Hur blev denna dag då? rätt lyckad må jag säga..tog mig ner på stan för att njuta av Preggolady, en mjukglass och lite solsken..fixade en pump till Gymbollen och sen åkte jag hem, orkade inte va bland massa folk en längre stund...

Pratade massa med Mamma, som jag alltid gör nu för tiden, hon tröstar och finns där helt enkelt, allt kan kännas bra en stund när jag pratar med Mamma...

Sen var jag bara hemma och gjorde inget speciellt, "greja med en grej" typ, sen gjorde jag mig iordning och åkte mot filmstaden och mötte Matte, vi såg Shutter Island, den var bra och annorlunda, lite knepig men spännande och inte alls vad man hade förväntat sig... nästan nyss hemkommen, frusen som jag vet inte vad, blir sängen alldeles strax, ska upp tidigt och köra dubbellektion på körskolan, sen ska jag ta en fika med Maggan W, sen hem och greja lite, efter det blir det till att möta Timone på jobbet så ska vi åka hem till mig, äta tacos, umgås, sen ut på långpromenad och njuta av Alnö...

Nej tack och godnatt



Kommentarer
Postat av: Madde wedin

Greja med en grej:D hahaha! love<3

2010-04-27 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0