My cats and I live happily together

Lyssnar på en Country kanal som jag blivit helt kär i, Nashville FM, så underbart, bara Country för hela slanten, dit skulle jag vilja åka någon gång, till Nashville alltså, njuta av massa Country, låter ljuvligt, någon dag så kanske man kan uppleva det, just nu får det bli radiokanalen.... öppna en Countrypub vore också grymt =)

Har grymt ont i rumpan efter gårdagens intensiva korta men effektiva träningspass med Paolo Roberto, han var ju inte med mig men "hemma" hos mig via en träningsvideo, orkar inte vara bland massa folk just nu så då var detta ett alternativ, måste ju ändå träna, sen tog jag en långpromenad och fick friskluft, rensade skallen litegrann också... är grymt mycket bättre på bennöj nu men utfall är jag inte lika haj på, men det kommer, funderar dessutom på att överge Friskis, sämst med tider där så jag ska nog börja på Helex istället, finns mer utbud och bättre tider framför allt, känns bra, kommer kosta men det är det värt, jag lär ju inte få det genom jobbet så det är bara att punga fram med pengar och träna sig helt väck, finns bara ett sätt att få muskler och bränna fett, det är att svettas som en gris och träna HÅRT....

Idag tog jag mig ner på stan med Preggo och njöt av en mjukglass i solen, sen gick vi en liten stund på stan och kikade på bebiskläder, fy vad mycket gulligt det finns, man blir ju helt sjuk och vill köpa allt till "det" som snart ska komma ut till världen, mindre än 2 månader kvar, längtar tills man ska få se vem som bott inne i magen på Madde...

Nu är jag hemma igen, ska ladda för bio ikväll, ska se Shutter Island, den verkar riktigt spännande, kommer sitta på helspänn, den är 2h 18min, så ska det vara med film, ÄLSKAR bio, härlig känsla, vara med folk men ändå kunna vara grymt osocial och bara fokusera sig på en film...

Imorgonbitti spelar det ingen roll om jag sovit dåligt, för upp tidigt ska jag och köra dubbellektion på körskolan, nu blir det åka av så har ni möjlighet, stanna hemma imorgon bitti, var inte ute i trafiken för där är jag då =) säg inte att jag inte varnade er :P

Nu ska jag tillbaka till min kattverklighet..tack och hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0