Things will never be the same

Sov illa inatt igen, men när sover man riktigt bra nu för tiden, kan sova på morgonen men det blir ju aldrig samma sömn som när man får sova nattetid, svarade dock på ett jobbsms imorse om att jobba ikväll och tur att jag gjorde, dels för att jag fick koppla bort allt privat inuti, men ändå inte stressande utan gick så lugnt och bra, sen fick jag skratta så sjukt mycket, det blev en toppenkväll och det behövde jag verkligen =)

Igår blev jag bjuden på lunch av Timone som skämde bort mig och fick mig att må bra och få prata om allt och inget, kändes underbart, vi har inte hunnit setts så mycket på sista tiden =( men det ska det bli ändring på... <3

Sen bjöd jag hem Vedins till mig, vi käka middag och sen avslutade vi med kladdkaka, härligt att ha dem här =) min älskade knasiga familj, de finns där i vått och torrt, det är kärlek <3
Hann tvätta också fast jag inte orkade upp igår morse för att tvätta 07, hade somnat runt 04 så behövde några timmars sömn så fick ta ut dem på morgonen....nu fick jag ju tvätta från 16 och framåt så det löste sig iaf...

Hann även med att ta Diva till Vet igår, hon fick en lejonklippning, hon hade tovor som inte var av denna värld och jag fick inte ta bort dem själv, då blev hon tokig, så bättre med Vet, och en lugnande spruta, nu ser hon ut som en nakenkatt med moonboots, en Ior svans och ett jättehuvud, först skrattade jag mest, sen insåg jag att hon ser ju cool ut så där, skulle nästan ha henne jämt så =) ska lägga in en bild imorgon =)

Åh vad jag kan sakna Thailand, känslan, att få sova, ingen stress....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0