Äkta vänskap bygger på samma synsätt- åsikten att våra liv på något sätt är bättre för att vissa människor finns där...

Har nyss njutit av mitt eget hemma SPA, hunnit fixa från topp till tå och det är ju en härlig känsla av "freshness", var en kille innan mitt SPA som kom och kolla på lägenheten, är massa folk som tackat ja till denna lägenhet, verkar inte alls problem att bli av med den innan min uppsägningstid gått ut..I LIKE..

Gick hur bra som helst att jobba idag, bara vikarier och då snackar vi flexibilitet, oerhört bra samarbete trots sjukt mycket att göra, det är underbart när man kan känna så på jobbet, att inte allt ska vara på ett speciellt sätt utan huvudsaken det blir bra och gjort, spela roll hur då, vems vilja är skitsamma, bara de boende får må gott och man gör de bästa för dem, mycket nöjd med detta arbetspass....

Sen åkte jag iväg och mötte upp FridaHelex, vi gymmade, sen bytte jag träningspartner och körde Indoorwalking med Maria =) svettigt härligt var det, idag toppade gruppen mer än vanligt =)
Sen är jag lite trött på allt tjat om att jag tränar för mycket, jag kan förstå att skillnaden från min slapperiod och detta är markant och stor skillnad, men det är det här jag mår bra av, jag lyssnar på min kropp och är inte dum och kör slut på den, jag är vuxen och vet vad jag gör, jag tänker inte ha massa onödigt fett för att andra tycker att det kan räcka med hur min kropp ser ut,  det är trots allt min kropp och det är jag som ska trivas med den....

Nästa vecka är det dags att börja hårdpacka ner lägenheten, snart dags att bege sig mot mitt nya hem, åh det kommer bli så fint och mysigt där, hoppar och skuttar inombords för jag vill dit nu och fixa till mitt hem =) vill börja att räkna stjärnor, har alltid varit små betagen i en stjärnklar natt =) fast får nog vänta tills det blir lite mörkare =)

Nu ska jag skynda mig i säng och vänta på att SATC ska börja och sen dags att sussa, ska ju upp och jobba imorogn bitti....

Sov gott!!

Ps. vill ha en familjemiddag snart, saknar att vara med hela familjen samtidigt, sen saknar jag Syrran, vill umgås mer med henne =( men man kan inte få allt, tiden räcker inte alltid till som man vill!!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0