But there comes a point when we exhale

har hittat igen en gammal goding som jag njutit av att lyssna på under många kvällar i mitt förflutna, Peter Lemarc, vilken skön röst....

Idag blev en grymt rolig dag på jobbet, uppskattar verkligen det, behövde få skratta och fick göra det med besked, sen åkte jag direkt till Helex med Frida, vi körde igenom hela kroppen, men min muppcross var helt galen idag och slog om programmet hela tiden som jag valt, blev lite stingslig men insåg att jag vill hålla mig till andra två crossarna, de är såååå mycket bättre... och så blir det i fortsättningen =)

Vad jag vill få rutin på det här med jobbsituationen, jag mår inte bra utan struktur, allt blir kaos inuti, vill få kunna leva i nuet istället för att fladdra omkring och oroa mig hela tiden för hur det ska gå med det, jag vill vara kreativ och sprallig, få leva och vara här och nu..... kan inte ett jobb bara ramla ner på mig? =)

Längtar ivrigt efter att få flytta, kommer bli grymt bra, nystart med allt känns det som, välbehövligt,..nästa vecka sitter jag i min nya och fina lägenhet, kan till och med sitta i mitt egna kök =) lovley =) ska tända ljus och mysa loss av lycka.... älskar ljus, eld, har en mer mogen inställning till eld, jag går liksom inte och eldar upp någons källare nu för tiden så klart man mognar med tiden, men fortfarande finns något galet och en barnslig förtjusning i eld, det är häftigt, det stimulerar, helst en sprakande brasa...saknar att vara ute på hajk =) det är faktiskt jag i ett nötskal =)

Ja just apropå nåt helt annat, Stefan Sauk vill inte gifta sig med mig =) jag är djupt bedrövad, men vem sa att jag skulle ge upp? =)



Han må vara skeptisk men det är inte jag =)


Nu ska jag i säng, ska upp och jobba tidigt imorgon...sov gott allihopa!

"She´s my person...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0