Man kan säga fel men man kan också höra fel =) That I did today

Jag klev av mitt 15h pass imorse klockan 7, då åkte jag med några arbetskamrater som skulle åt Njurunda hållet, så jag hoppade av i Bredsand, skrämde väl slag på Vedins som inte väntat besök efter 7 på en söndagmorgon, men de öppnade och fattade direkt att jag skulle krashlanda på deras soffa, kära mor kom med kudde och täcke, det är kärlek, vi sa bara godnatt och att vi ses om några timmar...



Efter relativt bra mycket sömn klev vi upp och pratade och umgicks, jag och mamma halvlåg åt varsitt håll i soffan och slötittade på Kenths favvoserie Hulk Hoogan, och mitt i allt ser jag och mamma på tv:n att Mamma Hoogan ska få en personlig tränare till hjälp inför bikinisäsongen, han är ung, slemmig, musklig och har långt lockigt hår och då kläcker mamma ur sig, men Michaela han vill du väl ha, varpå jag gör ett missnöjsamt ljud och säger uuuugggggghhhh..men varför inte undrar mamma...öh för att han är slemmig, spännig och har långt lockigt hår...och då säger mamma "-men du kan väl pippa han!" varpå jag skriker ännu högre uuuuugggggghhhhh men ser att min reaktion inte riktigt verkar stämma in för mamma ser mer brydd ut av min reaktion, då slår det mig, kan hon ha sagt "-men du kan ju klippa han!"...och precis så var det... sen tjöt vi båda två av skratt.. Pappa kenth bara skakad epå huvudet åt oss men vi tyckte det var skitkul... =)

Sen kom Systra Mi, vi käkade, sen gick vi ner till stranden och badade i våra fina baddräkter i typ samma modell fast inte lika färger dock, lite kallt i början men sen helt underbart, vi simma, skratta och flamsa omkring, tror de få folk som var på stranden började tänka på refrängen när vi kom ner och livade upp stämningen, vi kan ju låta rätt mycket har jag upptäckt =) sen gick vi tillbaka till Vedins och umgicks lite till..



Sen åkte jag hem till mitt flyttkalsongliknande hem, färgade håret, käkade min favoritkycklingrätt och pyssla lite med sånt viktigt som sortera strumplådan och pilla navelludd :P
Nu ska jag lägga mig och gosa "The Oldie" och kanske se någon film...

Tack för denna soliga dag och många skratt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag älskar denna bild där Nonne har den fina mössan och hennes glasögon!ASG

2010-08-19 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0