Ska packa ner mina bekymmer och slänga dem långt in i den mörka skogen...

Mina bekymmer går inte att blåsa bort, lika segt som i den där sagan som jag aldrig kan läsa färdigt för jag börjar att asgarva, det är väl de 3 små grisarna? där vargen står utanför huset och blåser, flåsar och frustar men inget händer..konstigt nog skrattar jag inte lika högljutt när mina problem inte rubbar sig hur mycket jag än pustar, frustar, blåser eller flåsar....

Såg en ung pojke idag på stan som satt med några riktigt berusade människor nere på navet, han sökte desperat efter någon som kunde se honom, få en slags bekräftelse om sin existens att han var värd något, att han var någon och det högg till i hjärtat, han påminde så mycket om Jimmy och jag tänkte tyst för mig själv, vem ska rädda den pojken??? ska den lilla killen också bli en person som bara försvinner ner i samhällets fördärv??

Vad viktigt det är att människor får bli sedd och bekräftad, älskad för den de är...om man inte får den äkta uppskattningen söker man hellre än falsk än att inte känna någon alls och det kan ju aldrig bli bra.... är vi dåliga på att älska och se människor?


Tid... Du är Dig inte lik
Min knutna hand i fickan
Sömn... Jag kräver ingen sömn
Jag vrider Mig på nålar

Mycket händer just nu, runt omkring, men mest i huvudet, det spränger nästan sönder, vet inte hur jag ska sortera någonting, allt känns som en stor röra, ska snart flytta vilket jag längtar efter, men vill ha det gjort och komma iordning, kunna få en nystart, börja sortera både i lägenhet och huvud, ska bli skönt att få någon ordning...

Övningskörde idag vilket var alldeles för länge sen sist men har inte hunnit med mycket förutom jobb och träningen då förstås men den får mitt mentala jag att hålla sig ovanför vattenytan och håller kroppen på plats... livsnödvändigt för mig... men det är massa annat också som är det som inte får den tid och energi som jag bör ge... måste rätta till alltihopa.... måste ta mig ur denna bubbla..... annars kommer allt bli på tok fel och göra mig riktigt olycklig......

Nu blir det iaf sängen.... Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0