You´ll be in my heart






Jo här ryker det mesta ner nu, det är ju dags att packa ner hela mitt hem, idag har allt från alla väggar rykt ner, ska snart till Birsta och inköpa spackel och färg och börja med en vägg i taget, måste ju fixa till det här om besiktningen ska gå igenom, har ju haft spegelvägg och det blir för mycket märken och sen gillar alla inte en mörkgrå fondvägg så nu blir allt vitt och snyggt =)

Sen måsta jag frakta hem flyttkalsongerna från mor och far och packa ner allt i dem, sen är det bara börja städa och lyssna på musik samtidigt, blir bra det...

Ska självklart göra en avstickare till Helex och träna mig svettig, oh yeah Baby, Jajemen.... :P

Gårdagen var klockren hos Vedins, hur mysigt som helst, men stackars Papi som är dålig, ögat är hel kaiko på han, hoppas det går att fixa till, han har varit hos doktorn flera dagar i rad och de får inte till det, hans pupill har liksom på nåt sätt fastnat =(

Wilda Maräng är ju helt underbar, och den lilltjejen kan snacka hon <3



Gb-gubben och jag <3 man ska hitta kärleken i vardagen =)

Nu ska jag fortsätta röja här hemma..

" hoppa och skit så får du randiga ben..." =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0