You Must Have Had A Broken Heart?

Vill här med bekräfta att jag lider av någon allvarlig hjärnkullerbytta, på mina lediga timmar åkte jag till Helex, hade ju packat väskan redan igår kväll och till min förvåning hittar jag två olika träningsskor,jag började skratta och det gjorde även hon i receptionen, det var dock en höger och en vänster sko och träningen skulle bli av vilket som, och så blev det med ett par omaka skor, det är ju så typiskt mig..

Är ju också som jag redan sagt jobbarhelg, och då kan vi snacka en äkta vikariehelg på kvisten, den lite "äldre" vikariebunten, trevligt =) har gått som på räls med allt....

Blev ännu mer skrattig när jag skulle kliva på bussen och busschaffisen log och frågade vart han skulle skjutsa mig nu då (jag åkte med honom till jobbet också), så jag svarade lite kort att jag skulle åka och träna och sen tillbaka till jobbet igen, vet ni vad karln svarar, jo jag har märkt att du har ett jättebra recept på att lyckas med träning, har du några tips till mig..... mohahaha varför känns det som stora delar av mitt liv känns som jag skulle vara med i typ dolda kameran, vissa saker känns så udda bara =) men men mycket underhållande ska jag också erkänna =)

Jag och Maggan W passade på att skrämma söta Veronica Ö när hon skulle hämta maten i källaren, hon skrek till bra där, vi tokflabba och gjorde hi five och sa, - nu är det en vikarie mindre med glimten i ögat ;)

Less på att jämt behöva oroa sig för att man ska få ihop tillräckligt med timmar, att aldrig kunna planera, inte ha någon struktur på tillvaron, att veta att anställning finns inte inom sikte, känns som man är så långt ifrån det som man kan komma, försöker hitta lösningar, sökt typ alla jobb jag kan, ska söka en utbildning som börjar nu i januari, sen ska jag skolas in på skönsmohuset i september, kanske kan öppna någon dörr eller iaf ett litet fönster....för hur länge orkar man hålla på så här?

Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i sängen min, ska ju upp och åka sån där weard taxiarbetsresa 06:20 *gäsp redan vid tanken*

Bojkottar Selånger marknad, pallar inte svansa runt där på mina timmar imorgon heller, blir Helex istället, mer nytta och glädje av det, tufft med 2 dagar av 07-21 pass men det har ju ändå gått bra...

Nej nu ropar min säng that I should come to bed... sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0