"- Liten skrutt med hängslen!"



Ja detta var ett citat från Kentha plastpappa idag när han såg detta kort på mig =) som sagt, var aldrig någon "flickflicka" när jag var liten, utan det här är väl jag i ett nötskal =)

Har känt mig vild och vågad idag i humöret, kan låta lite galet men det är en bra känsla, inte ett tillstånd som kan ses som "in a bad way", var på vuxendagis först och efter det kände jag att om jag ska sitta och ursäkta mig "fjanta" omkring hur man ska skriva cv, hur man ringer eller hur man ska klippa tånaglar så kommer jag bli knäpp, det är inte utvecklande för 5 öre, ska jag ändå gå på dagis på grund av arbetsbrist så skicka mig på ett riktigt barndagis, det minns jag som utvecklande och kreativt, man fick vara ute och använda kropp och hjärna eller vara inne och busa eller pyssla, jag skulle ju hellre leka kramjagis än att gå tillbaka till något slags "grottstadium" där man får öva sig att uttala och säga sitt namn, eller förstå vad man ska göra med siffrorna på en telefon och att om man trycker in rätt siffror kanske man kan få prata med en arbetsgivare och då ska man uttala sitt namn IGEN.... jag är inte dum, det är arbetsbrist!!! *suck*

Nu tänker jag i princip gå till vart enda företag jag kan och lämna mitt CV, göra reklam för JAG AB och hoppas på att någon vänlig själ kommer anställa mig, jag VILL INTE gå på vuxendagis.....

Köpte en grymt snygg klänning på Gina Tricot idag, 49 kr, som hittat, och jag tycker jag passade i den =) ska ha den på mötet på lördag tror jag, kul med något nytt och orkar inte höra tjatet om shoppingberoende just nu.... " I´m so looooooonley so I think I´m gonna buy myself a dress"...mohahahahaha

Nu är jag och hälsar på Vedins, dricker lite kaffe, inväntar att mitt första träningspass ska börja, så om typ 1h timme drar jag mig bort mot friskis och tillbringar min kväll,så idag får jag pröva det nya danspasset, ska bli kul att se hur det är, hade ju precis vant mig och kommit in i det gamla danspasset, men alltid kul med nytt ...sen blir det Core också..jag säger bara..bålstabilitet, det är grejer det :P
Imorgon jobbar jag 7:30-15 på Grenen, blir trevligt det, alla pass är välkommen till mig!!! =)

Ha en supertrevlig onsdag, det ska jag ha iaf!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0