"- Sänka skepp" och " Vilken tur att jag finns!!"

Min mamma är inte sämre än att hon kan konsten att få mig att skratta sjuuukt mycket, det första får jag inte berätta om men det andra tänker jag berätta om, igår när jag hade myskväll hos Vedins så börjar mamma med sina djupa funderingar om sin egen existens, hon säger "- Vilken tur att jag finns egentligen, jag menar det är ju inte så att jag funnits i varje sats utan om den jag var med i kommit till spillo så skulle jag inte funnits..."
Jag och lillmadde tittade på varandra och började och asgarva, självklart har mamsen en poäng där men det lät ju så sjukt =) och gissa vem jag alltid sover med när jag sover hos Vedins, jo mamsen, så vi gick och la oss och pratade sen komme rmamma med en ny komentar, så sen var det ju kört, då låg vi och skratta väldigt länge, speciellt jag...

Sov länge imorse, har faktiskt fått sovit bra nästan en hel vecka, med bra menar jag att jag fått ett antal timmars sömn i följ, oerhört tacksam för det... inte helt fri förkylningen än men snart så... sen var det möte som gällde, Mr Boberg hade ett grymt bra tal...sen hem och myste med katterna och gav dem mat och greja på, satte upp nya duschdraperiet, blev sjukt snyggt, piffade upp hela badrummet, sen lite nya handdukar, ljus och ljuslykta blev really great =) I like....




Ariel är ju min egna badrumskisse, hon tillbringar mycket tid där inne =)


Till och jag med passar in färgmässigt i badrummet =)

Nu väntar jag på att Tessan ska komma och hämta mig, vi ska se lite schlager ikväll, sen ska jag hem till Vedins igen och sova där, sen upp och jobba 07-16 imorgon, men håll i hatten, jag ska vara på Roten =) det var inte illa, var ju hur länge sen som helst sen jag var där sist, ska bli riktigt kul det!!!
Sen har jag packat väskan med träningskläder för imorgon blir det åka av =)

Har säkert glömt något viktigt, men jag återkommer i så fall :D

Ha en mysig lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0