Eye Of The Tiger

Så har man jobbat en natt, gick jättebra och sov som en galning idag, till 15 =) men behövde det, sen nu på eftermiddagen har jag handlat och gjort biffstroganoff, sen såg jag på en gammal goding "hur man blir av med en kille på 10 dagar", mysfaktor =), ska snart åka iväg och göra en natt till, men imorgon när jag kliver av passet ska jag sova 2 h sen ska jag iväg och träna, sen hem till Vedins och sen blir det möte på kvällen.. fullspäckat med andra ord...



Satsar på rosa ikväll, skulle kunna misstänka att jag är just en sån person som får dille på en viss färg under en period, så det är väl där jag är nu, The Pink lady, tycker det är fint ju =) tror jag är mammas flicka helt enkelt, inte när det gäller just färgen rosa utan mer att få dille på en viss färg, vi har mobbat mamma många gånger för när hon ska typ inreda nåt hemma så får alla prylar samma färg, man blir nästan bländad och det sticke ri ögonen =) men hon är bättre på att matcha nu för tiden =)

Näe nu måste jag skynda mig till bussen, skulle mer än gärna fördriva lite tid med er läsare *skrattar* ni få trogna, men jag måste arbeta =) så vi hörs imorgon..var rädd om er!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Väldigt fint kort på dig!! puss och kram

2010-02-15 @ 19:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0