Happy Friday

ja, jag har fått sovit ut idag, städat och grejat, sen gjort iordning mig och promenerade mot SKB, blev dock inte hela vägen för att det finns ingenstans att gå för all snö och vill helst inte bli påkörd... Sen blev det Birsta med Syrran, vi shoppade och fick då höra att Syrran och mor min diskuterat mitt shoppande =) jo och jag erkänner att jag bytt ut mitt kärleksliv mot kanske ett osunt shoppande, enda försvar jag har är att jag fyndar otroligt mycket på alla reor :P men ja jag ska skärpa mig, nog om det!!!

Pratade även med Syrran om att börja videoblogga, bara visa hur totalt hysterisk och tråkig humor man kan ha, men det är fortfarande i en tankefas, får se vad jag bestämmer mig för framöver... vi drog hem till Vedins efter Birsta och där var lillmadde, så jag färgade håret på henne och sen var det så lagom dags för Let´s dance, mitt fredagsnöje numera, fick se Stefan Sauk and I had a happy moment AGAIN ;P vilken man det där är, skulle falla som en fura om jag lärt känna honom... sen såg vi solsidan och jag garvade häcken av mig, okej serien kanske är en aning överdriven men det är skönt med lite mer verklighetsbaserade serier där allt inte går som på räls, för det gör det inte in the real life.... =)

Är fortfarande täppt i näsan, vad sjukt länge det sitter i, känner ju mig bra i övrigt så det här blir bara ett störande moment, ska nässparya mig om en liten stund, och vill bara upplysa om att det är vuxennässpray jag har :P

Syrran envisas med att fortsätta kalla mig för "Africa", det hela började med ett omklädningsrum och har fått allt för stora proportioner, som min rumpa, ja så det är därför hon envisas med att kalla mig för "Africa", för att jag i mitt svåra dilemma och vid ett svagt ögonblick avslöjade att det kändes som min rumpa var lika stor som kontinenten Afrika.. yeah yeah, jag är kvinna nog att ta det... =) Syrran vet också att det är lätt att "psyka" mig, så hon tjuter av skratt varje gång jag av någon anledning böjer mig framför henne, då tittar hon hånfullt mot mig och väser "-Africa..." för hon vet att jag kommer må dåligt och gå i flera veckor och kolla in min egen rumpa...

Nu ska jag gå och lägga mig i Vedins badkar, som alltid när jag är på besök, men har man inget eget får man passa på att låna andras =)

Ha en skön fredag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0