" I ain´t going down again, but I ain´t made of stone...."

" It's time I tried
To mend my broken heart
Dry my eyes
And make a brand new start
I have to heal this hurt I feel
And get you off my mind
It might be hard
But it's time I tried "

Tror jag och Allison Moorer har en oerhört djup relation, det kanske bara är från min sida men hon är så underbar, älskar verkligen hennes musik och hennes känsla för den...

Sjuuuukt vacker är hon också...what´s not to love about her... :P

Blev lunchpass idag, kunde ta ut mig helt, så man kände sig nöjd och mör när man gick därifrån för att åka och jobba, blir dock så hyper och vet inte riktigt var jag ska lägga all överskottsenergi, kan nog lätt skrämma många för mina galna sidor kommer mer till uttryck när jag är pigg =) fast så farlig är jag inte.. tror jag.... hahaha lär ju märka när ingen vill jobba eller umgås med mig mer

Fick en dos av mamma per telefon, viktigt sånt där ju, jag får abstinens om jag inte har konatkt med mamma en längre tid, ungefär runt 12 h, more or less *skrattar*

Som ni kanske märker har jag svårt att varva ner när jag jobbat kväll, är inte trött alls, så jag antar att detta blir en natt med få timmars sömn, but whatever, nu kvittar det, jag har bestämt att upp ska jag iaf, blir man så sjukt trött får man väl sova när tillfälle ges, tänke rinte låta dålig sömn förstöra min vardag och det jag vill och ska göra...


" I want a little sugar in my bowl...."

Jag är hungrig, måste gå på fruktjakt, sen måste jag försöka somna även om jag känne rmig pigg... ska på dagis imorgon och sen åka och jobba kväll...OM jag hinner där emellan ska jag försöka klämma in ett lunchpass men kan bli snävt med tiden... vi få väl se helt enkelt...

Hoppas ni fått en bra dag, det har jag haft måste jag säga!!!

Nattinatti & sweeeeet dreams




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0