"....I just wanna feel real love...."

Fick en stund med Robbie Williams nu när jag kom hem från jobbet, ljuv musik i mina öron, var ett tag sedan, och denna hunk ska ju också gifta sig, djup suck :(....

Har gått superbra att jobba, är dock sjukt täppt i näsan, känns som några kilo damm har flugit in i näshålorna och byggt bo... bläääää...

Var ju till Kronans droghandel häromdagen och skulle köpa nässpray då säger hon som jobbar där, vi har bara nässpray för vuxna på hyllorna men vi har andra doser på lagret, vadå är inte jag vuxen tänkte jag, blir 29 år och ser tydligen ut som en barnunge, men jag sa snällt att jag ska ha för vuxna..*skrattar* man ska aldrig slutas förvånas....

Syrran plattade håret på mig idag, var faktiskt sjukt länge sen jag hade platt hår, kändes bra...

Ja nu ska väl jag varva ner och försöka göra mig redo för sängen...
Hoppas att jag känner mig tillräckligt kry för nu VILL jag träna, en hel vecka nu som jag inte kunnat träna på, får både abstinens och panik, så jag ska nog sikta på ett lunchpass imorgon....

Ja sov ni som kan, ska anstränga mig för att slappna av i huvudet!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0