If you don´t know me by now.....

Så var det fredagsmys igen, grymt bra träning, träffade en bekant där med, alltid kul med välkända ansikten... ska tillbaka till Friskis imorgonbitti och köra ett medelpass, sen hem to The Island och fixa lite, sen är det möte som gäller..längre än så har jag inte planerat, tror det blir melodifestivalen men är även öppen för annat!!!

Har myst med Preggolady aka kycklingben, vad hennes kula växer, så otroligt vacker, det är Madde alltid men det är något speciellt med gravida =) har klämt och känt på hennes mage titt som tätt, härligt och hinna träffas och vi hängde ju med Vedins och hos Vedins..var ut till Birsta en stund också, men där blev jag riktigt upprörd, får tygla mitt humör när någon behandlar min familj illa, blir så arg, jag gjorde inget men hade god lust för man beter sig inte som han, fy blättan för sån attityd... nog pratat om det..till något annat som störde mig..denna vinter har verkligen täckt över alla gravar, sjukt mycket, finns inget att skotta med där ute heller på Sköns kyrkogård, där är ju båda Mormor, morfar och lillebror min begravda, lite svårt att hålla det fint där ute med denna snö, försökte idag när vi var där ute men snön gick upp till låren på mig och jag såg inte ens vilken grav som tillhörde vem, var bara att ge upp och ta med en riktig skyffel nästa gång....

Men nu vill jag hålla fast vid glädje så jag sjunger till en härlig låt "All night long" =) den finns till och med på danspasset på friskis, sjukt roligt pass, detta är bättre än det gamla, mycket svänga på höfter och skaka rumpa, and that I like =), sjöng den låten jättefalskt häromdagen hos Vedins och då sa mamma "- Jag som hade tänkt anmäla dig till Idol och allt, men efter jag har hört det här så ångrar jag mig!"...jag började skratta, mmmmmm som att hon hade tänkt...NOT =) inte ens att jag vill vara med och förödmjuka mig heller, kanske sjunger bättre än kråkorna gör men det är inte så mycket mer än så :P kan inget om teknik och kan inte läsa noter...sjunger på känsla och för att jag helt enkelt har lust =)

Haha just det, jag köpte en bikini till Thailandsresan, 2 tunnikor (rosa så klart), godis till preggolady =P..lite shopping blev det.... kanske lägger in bilder imorgon, nu ska jag gå och sova så man orkar med träningspasset imorgon =)
Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0