" Kär var det sista jag ville bli..."

Har sovit lääänge idag, snorat och haft mig, behöver vila bort denna nedrans förkylning, har ingen feber och så men man blir så täppt i näsan och får en grym huvudvärk så man orkar inte funka riktigt, men Syrran ringde förut och bjöd in sig själv till en tjejkväll, alltså hon och jag = Månadens svullkväll =), gott och mysigt men inser själv att jag varit ensam för länge, det insåg även Nathalie, hon titta på mig och sa "-Du, pratar mycket med katterna lite väl mycket!" så flinade hon så där hånfullt..jag började och skratta och svarade att jag har ju inte någon annan att prata med här hemma....

Sen började Syrran gnälla för att jag inte lät henne vara ifred, skulle brottas, nypas, klappa till henne på rumpan, kramas och vara allmänt störig, oftast gnäller Syrran bara för att, hon gillar det själv, hon är lika störig själv.. men lillgumman min somnade på soffan efter maten =) jag var så snäll och beskedlig att jag lät henne sova 1h sen var jag där och knäppte en bild =)

 Mitt <3 älskar henne så mycket!!!

Nu har hon hoppat in i duschen, sen är det min tur, så underbart skönt, sen blir det till att måla tångalarna, vet inte vilken färg jag ska slå till på...



Mina sambos/kombos/kattbos

 Alice och Ariel <3

 Vill slippa vara förkyld....längtar ut till det fria....

* Man väntar så länge på att bli vuxen, men det blir man inte, man blir bara äldre
* Det högsta är inte att aldrig falla, utan att resa sig efter varje fall
* Drick för att Du är lycklig, aldrig för att Du är olycklig
* En del människor ger sina bekymmer simlektioner istället för att dränka dem
* När man argumenterar med frestelsen är man på god väg att falla för den
* Hur lång en minut är beror helt på vilken sida om toalettdörrren man befinner sig


Nu ska jag hoppa in i duschen och se om syrran är upplagd för en film efteråt =)...

CU but don´t wanna be YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0