Kattkvinnan

Mina underbara småbebisar, är en stolt "Kattmamma" =) haha tur att jag inte har några barn för jag skulle bli helt omöjlig, "-mina barn....mina barn...mina barn bla bla bla!"
Men här kommer de:



Ariel kan konsten att ALLTID se helt bedårande ut när hon sover, jag fattar inte hur hon gör det, själv sover man med munnen öppen, dregglar ner hela kudden och ser allmänt ful ut...



Maloues har en udda sovstil, först blev jag lite skraj när jag såg henne ligga så där, fick flashbacks från när jag hittade min döda hamster i samma ställning, men Malle bara sov tack och lov...



Alice totaldäckade på min morgonrock, ser ut som hon testat lite vaxremsor ovanför ögonen, men hon är bara lite skallig där, ser konstigare ut på bilden än i verkligheten...



Diva slappar mest hela tiden, observera att det rosa hon ligger på är ett aktivitetstält för katter med massa leksaker som hänger utanpå och inuti, det ger hon tusan i, hon dundrar ner med hennes stora kattkropp så tältet viker sig och ger upp, sen vilar hon i lugn och ro, ansträngande att vara katt tydligen...

Har jobbat natten, har gått bra, var rätt lugnt i huset, men vad sjukt jobbigt det var att hålla sig vaken de sista timmarna, inte van att jobba nätter, var ett bra tag sedan jag gjorde det sist, men nu är det gjort och fick ihop 10h på ett pass, not bad.... kanske får en natt till nästa vecka, hoppas det!!!



"Hey Ugly Betty" jag har tagit över hennes roll bara så ni vet.....

Nu ska jag göra iordning mig och förbereda inför mötet, känner mig kokkobello i huvudet men det ordnar nog till sig ska ni se =)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0