Kom och ta mig långt härifrån

Ja just hade jag skrivit ett ofantligt långt blogginlägg men så ska ju Kentas dator knäppa till sig som vanligt och sabbade precis allt jag skrivit, jo den tackar jag och mina personligheter för....

Denna lördag har varit lugn och sansad, slö slapp och likgiltig typ, lite som planerat, dock hade jag inte planerat smådepp och mensvärk men det är sånt som kommer lite som oväntade överraskningar and not in a good way.. har varit hundvakt hos Vedins och då passat på att umgås med Syrran vilket är mysigt.... dock filmen vi såg ikväll var allt annat än mysig, en psykologisk thriller som visade sig vara så sjuk och otäck att man knappt vågade flytta sig ur fåtöljen för att slå av filmen, nu kom jag ihåg varför man inte ska se såna här filmer, man mår inte bra efteråt, no more bad movies... vill bara tillägga att jag och Syrran kommer ju sova ihop inatt...

Nu efter filmen behövde jag annat att tänka på så jag satt och kollade igenom lite roliga tester på facebook och hittade " Hur galen är du? det testet blir bra tänkte jag och gjorde det, men när jag kom till en av frågorna och läste alternativen började jag tokskratta, jag tjöt så tårarna började rinna, så jag tänker visa er ena frågan och alternativet jag tyckte var hysteriskt roligt och som jag självklart valde :P

"- Ute på en härlig springtur slocknar motivationen. 5 mil hemifrån. För att underhålla dig själv....

* Släpper dig i smyg i takt till stegen..det slutar med en låg och mycket bångstyrig variant av Mozart stycke hundratjugoelva...

och så här blev mitt resultat av testet:

Michaela took the "Hur galen är du ?" quiz and the result is Den lilla halvgalna i vardagen.
Du är den som då och då kommer med de tokiga små kommentarerna vid släktmiddagarna, stoppar in två bokstäver i korsordsrutor eller sover med fötterna på kudden när ingen ser. Du har helt enkelt sett till att på ett diskret men smidigt sätt väva in din galna natur i din ...vardag. Intet ont människor omkring dig märker sällan vad som pågår i ditt huvud. DE SKULLE BARA VETA !

Jo ni skulle bara veta vad som rör sig i mitt huvud :P

Nej nu blir det sängen för min del så man orkar med en morgondag med allt vad det innebär, sov så gott prinsar och prinsessor, sockertoppar och drömrullar!!

Mina älskade syskon <3 Forever and ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0