Marskatt

Jag fick ta ett allvarligt snack med Ariel igår, den lilla mansslukerskan kom hem med två bamsingar till "karlar" och satt och vänta på att bli insläppt vid balkongdörren, då sa jag "-men hallå lillgumman, karlarna får du lämna utanför, blir inget av med det här!", tog in lilljänta och vad sur hon blev, även "karlarna" på utsidan..måste dock säga att hon har bra smak, ena karln där var så fin så, vit med svarta fläckar och grymt charmiga ögon =) men här ska det inte bli några bebisar och det är inte så att jag straffar mina kattbebisar för att jag har noll kärlek i mitt liv, vill bara klargöra det, men det räcker med de katter jag har och alla kullar som de fört med sig... =) tokiga marskatter....
 <------------                                                                                                         Ariel "Marskatten"Magnusson

Nu är man nyjobbad, nytränad, nyduschad och nyäten, känns så bra så =) Michaela är glad hon...luktar kokos gör hon också...

" Come stop your crying it will be alright..."

Jag bjuder bilder på min dressfynd från Gina tricot också...



Var en kanonbra dag på jobbet idag, gick hem supernöjd och med glatt humör, eller jag gick inte hem utan åkte till friskis och tränade och svettades asmycket, som vanligt, haha sen upptäckte jag Linnéa på passet så hälsade på henne i slutet, så skulle hon krama mig, härligt med svettkramar..huga =) fick skjuts in till stan, sprang in och handlade sen skyndade jag mig till bussen och nu är jag hemma på Alnö igen, nyduschad och nyäten, feel just great.... tror lite vårkänslor börjar sprida sig iaf =)

Här kommer karlarna som gör mig knäsvag =)

 <---- Andreas Carlsson

 <------ Stefan Sauk

 <------ Robbie Williams

Mjaaauuuuuu :P

Avslutar med en låttext:

" And when bar tender says for the lady
what's it gonna be?
I tell him man...

She ain't into wine and roses
Beer just makes her turn up her nose
And, she can't stand the thought of sippin' champagne
No Cuervo Gold Margaritas
Just ain't enough good burn in tequila
She needs somethin' with a little more edge and a little more pain
She's my little whiskey Girl
My Ragged-on-the-edges girl
Ah, but I like 'em rough "

Tack för ikväll, passa er för marskatter och annat tok!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0