Michaela with Curlpower






Nedräkningen fortsätter =) : 21 dagar till sol och bad


Idag har jag jobbat med Charlotte, hur trevligt och roligt som helst, så lättsam och någon man verkligen kan skratta tillsammans med, så kvällen har flytit på bra...

Har fått en hel del arbetspass nu de närmsta veckorna vilket jag är tacksam för, jobbigt att aldrig veta hur det kommer att se ut :S men någon gång måste det lossna på något sätt med ett fast arbete någonstans i denna stadsdel...

Imorgon ska jag träffa kycklingben efter jobbet , sen iväg och träna, är ju härliga Kristin som har passet =) där kan man verkligen ta ut sig maximalt för det är så mycket träningspower i henne så det smittar av sig... när man är som tröttast så kör hon ännu hårdare....

Nu ska jag lyssna färdigt på Allison Moorer med "The hardest part" och sen krypa till kojs, ska ju upp tidigt och åka och jobba..gissa vem jag hittade i handfatet? jo då, helt rätt...ARIEL, lillsnuppan min <3

Sov gott!

"Laugh is hard when love is so unkind..."

Kommentarer
Postat av: S

vad smal du blivit!

snäääälla ta mig med till thailand. :)



miss you. pöss.

2010-02-25 @ 21:25:04
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0