More than I can say

Min dag har varit full av både det ena och det andra =), började med att gå på vuxendagis så det blev ju ingen sovmorgon här inte, några tips som vi fick inför arbetsintervjuer på vuxendagis:

* Hela och rena kläder
* Käka inte vitlök innan
* Kom inte bakis eller full
* Har du en ful och skitig bil så parkera den låååångt bort ifrån arbetsplatsen
* Ljug inte (det kan ju bli katastrof om/när det avslöjas)
* Nedvärdera inte dig själv och höj dig inte heller till skyarna


Ja jag tänkte bjuda på dessa hjälpfulla tips ifall ni ska söka ett nytt arbete, själv ska jag anstränga mig för att minimera denna "Big No" lista till nästa arbetsintervju, härligt med vuxendagis =) som jag sagt förr...utvecklande och man lär sig så mycket nytt...dock ska det vara kredit för att man kan få feedback på CV och Personligt brev, det kan alltid förbättras....

Nåväl, sen efter dagis blev jag hämtad av blivande HOT Mama, Madde kycklingben, vi åkte hem till Vedins och softade, vi bytte platser titt som tätt i vardagsrummet, kände den fantastiska stämningen som ägde rum, sen drog jag iväg ner på stan och kikade lite i lite olika affärer, sen drog jag till Friskis och körde mina 3 favvopass, är inte alls inne riktigt i alla rörelser på det nya danspasset så jag kan inte ta ut mig som jag vill men det kommer..tur jag hade 2 andra bekanta pass efteråt där man kunde köra slut på sig själv... sen hem och käka biffstroganoff...den vart sagolikt god om man får skryta :P

Nu är man nyduschad och nyäten, funderar på att lägga mig och kolla på någon mysig film men har inte bestämt mig för vad än, det visar sig... känn lugnet =)
Fick som vanligt duschbesök, denna gång hittade jag min teaterapa så här =)



Isn´t she lovley?

Nu ska jag vila min mörbultade kropp, hoppas ni kan sova som ännu inte lagt er och ni som redan ligger i sängen hoppas jag redan sover...

Nattinatti

" Varje gång så kommer tårar, när jag tänker på hur det var, jag trodde jag visste hur allting var, men jag förstår hur fel jag hade, minns dom orden som mor min sa "- lycka till i den stora världen, hoppas att du får det bra, men om du inte trivs där, har du alltid mor och far, ditt rum det har du kvar här, vi ändrar inte om där än, för det är en sak du ska veta, att du alltid är välkommen hem!"

Men åren gick och jag blev kvar här, jag hade tänkt resa hem någon gång, men det kom alltid nåt emellan som jag sa i telefon, men jag ska resa hem imorgon för att lägga blommor på en grav, kanske stannar jag för alltid..."


Kommentarer
Postat av: S

Godnatt skitsnygga mänska! Hjälp vad du passar bra i rosa. Jag röstar för att vi kör matchande rosa klänningar i nordichallen till sommarn. Helst alla dagar. ;) puss.

2010-02-18 @ 01:36:25
URL: http://patchoulie.blogspot.com
Postat av: Lena

Tack för jobbsökartipsen! Oj vad mycket "nytt" du lärt dig där på AF :P Vad fin text det var i slutet av detta inlägg :) KRAM

2010-02-18 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0