My Little Sister is more than a Friend, she is my life.....<3

Vilken dag, fick inte många timmars sömn men var inte direkt trött eller så gick jag på "reservtanken", vi gick kort om folk idag, var bara jag och Maggan W och blev faktiskt en av de bästa dagarna på länge, hela dagen var klockren =) allt från själva lugnet till konstiga ljud och lukter och massa skratt....

Sen blev det en sväng på stan innan jag åkte hem till Vedins och mötte upp Syrran min, sen åkte vi till filmstaden och såg " Farsan", sjukt rolig och mysig film, I really liked, men vet ni vad?
Allt detta underbara jag fick uppleva ikväll med bioupplevelsen, djupa samtal, sjukt många skratt, halkningar från "bambi", "Finlandiatalk" och bara massa sjuk humor, det är tack vare min underbara lillasyster <3 hon bjöd mig på allt, känne rmig så sjukt bortskämd, har inte betalt en krona för någonting =) Visst är hon underbar min Nathalie ;)

 She´s MINE :P

Den där "utekvällen" blev bara strulig och konstig, blev att jag och Syrran åkte hem från stan utan att gå in på krogen, var typ inge folk ute och nu var det ju redan fullt inne på Stadshuset så vi hade inte kommit in där iaf, men kändes inte så lockande när minimum åldern var 35 år, jag är liksom inte där än, hade askul med Syrran istället, helt klart lyckat =)

Nu är jag hemma och ska mysa, det är ju faktiskt slut på veckan och det är dags för fredagsmys :P

Hann se Stefan Sauk dansa ikväll, OH MY, vilken karl, .....

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken härlig kväll ni verkar haft!!! Skulle också vilja ha en så underbar lillasyster!!! Jättefin bild på Natta!

2010-02-27 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0