" Tequila makes her clothes fall off.."

Vaknade av ett sms där jag fick erbjudande att bli hämtad och hänga med ut till Birsta, var ju preggolady som messa och jag tackade ja så klart =) vi shoppade, fikade, pratde och skrattade och blev måttligt arg på en 27 årig kille som Syrran jobbar med...han kallade henne fula saker och hade en taskig attityd så vi gick och prata med honom men han var lika dryg och otrevlig så det var bara att gå därifrån... usch vad folk kan bete sig illa och inte ens ta ansvar för det och ändra sig :S

Men iaf, sen så åkte vi förbi Vedins och drack en kopp kaffe, sen tog jag mitt pick och pack och åkte och jobbade, blev en smidig kväll..timmarna gick fort... nu är jag hemma och myser...funderar på att ta mig ett glas rödvin, har inte riktigt bestämt mig än men tror det lutar åt det hållet =) apropå det så såg jag sjukt stora och fina vinglas idag på Rusta som jag blev sugen att köpa men gjorde det inte, nu börjar jag småångra mig =) men de kanske finns kvar under veckan....


 
Ur låten " Du får inte" med Sonja Aldén

" Du får inte vandra på min väg utan att visa mig ditt mål, och inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål..
Och du får inte riva mina murar som jag  omsorgsfullt har byggt, om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan somna tryggt, du får inte ha mig som en dröm, nej jag vill va din verklighet. Du får inte säga att du hoppas om du inte tror du vet...."

Jo det blev vin =) nu sitter jag och njuter av att smutta på ett glas "Two Oceans South Africa"..mmmmmmmmmmmm........


Lyssnar på Lisa Ekdahl, låten som Mamma tillägnade mig när jag var ledsen i hjärtat på grund av en karl....
Ur låten " Hon förtjänar hela himlen" med Lisa Ekdahl

" Hon är inte nåt man får, hon är någon man ska förtjäna, du höll henne aldrig högt, du låg aldrig ner på knäna, hon är inte nåt man har, inget att förfoga över, du sa att hon var så svår, men klagar för att det är över, löftet hon gav var aldrig att vara i ditt våld, att stå under din kontroll, löftet hon gav rörde nåt annat, men jag antar att det inte längre spelar någon roll, för hon kommer aldrig emra hit, jag ska försvara henne om jag kan, för hon förtjänar hela himlen och en mycket bättre man...."

Imorgon är det träning på hög nivå, sen måste jag försöka fixa en tvättid för nu bor jag bland massa smutstvätt känns det som =) sen förbereda för möten inför nästa vecka....

Nu ska jag mysa på för mig själv med vin och ljuv musik.. Ha en trevlig lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0