Tutt-Terror och en känsla av en light blues..........

En kanonbra dag på jobbet IGEN =) so "goody" then, skönt att ta en kopp kaffe och umgås en stund med arbetskamrater en stund innan man sticker hem, man är ju som sagt fri att gå och då känns det ännu bättre att vara kvar....

Efter jobbet mötte jag upp Preggolady navet, var rätt kul när jag ringde upp henne när jag slutat jobba, för när hon svarade flåsade hon något enormt, jag började skratta och frågade om hon var ute och sprang, men vet ni vad hon svarade, att hon tog på sig skorna HAHAHAHAHA inte lätt att vara gravid tydligen..I don´t know =)...SO FUNNY... hon är så vacker med kulan sin, sen vaggar hon fram, hon skulle skynda sig över vägen och den synen var oslagbar, totalt priceless, tänk er en panikartad vankande anka skynda över vägen... Älskade Madelene kycklingben <3
 <----------- MADDE

Vi åkte hem till mor och pratade om hur det ska bli framöver för henne, är orolig att hon inte får hjälp med det hon behöver och jag känner mig så maktlös, jag vet inte vad jag riktigt skulle kunna göra för henne i detta sjukt svåra :S
Preggolady och jag blev sjukt trötta, men hon skjutsade iväg mig på Friskis så jag kunde utsätta mina bröst för en riktig tutt-terror, jo hur kan det komma sig? jo Michaela hade glömt stoppa ner sin sportBH i ryggsäcken, vilket resulterade i 75 minuters skumpande och gumpande, that was not a funny moment men jag överlevde =)

Imorgon är det först jobb, solning, bio med älskade Lillasyster, vi ska gå och se Farsan =) ska bli sjukt kul, sen kanske det blir utgång, får se om det blir av =)

Nu ska jag se om Ariel följer med in i duschen, har ju köpt en duschhylla som hon också är förtjust i, ännu en plats att hänga på, men tror dock handfatet är det som hägrar än så länge =)



Nu är räkningarna betalda och allt med Thailand är klart =) snart blir det åka av.....

Nu blir det mer Allison Moorer, denna musik är bland det bästa jag hört EVER

" Pardon me if I don´t understand..."

 <------------- Me and Sis <3

Vi hörs, ses! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0