Vem är du? Vem är jag? Levande charader.....

"Vem vill du spela när du lagt alla kort, hur vill du leva när tiden går för fort, du vill att jag ska känna för något som aldrig känns som mitt, men ska jag känna så ska det finnas tid att känna fritt...
Hur ska du veta om ingen lärt dig hur, hur ska du våga chansa du som aldrig haft någon tur, du vill att jag ska älska med någon som bara älskar sitt, men ska jag älska då ska det finnas tid att älska fritt...???"

Inatt fick jag sova några timmar men trodde jag skulle bliv kvävd av mitt eget snor, otäckt, men så fort jag kom upp var det som att allt snor sögs upp i huvudet och gav en kraftig huvudvärk men kände mig rätt pigg ändå, inge feber, inge mer halsont, så gott som ny, mohahaha eller inte!!!

Jobbade "bebispasset", gick bra, sen satt jag på kvisten ett tag, hade ingen brådska att ta mig till vårdcentralen för där hade jag ju tid 15:30, så satt mest och skratta och snorade där... sen tog jag bussen mot Alnö...
Sen på vårdcentralen var det en snäll sköterska som gav mig sprutan, fick ta den fast jag var förkyld för jag har ju ingen feber, skönt nu är det gjort... och ingen konstig reaktion på vaccinet heller tack och lov...


Me and Sis
Bild från smestern med familjen i Hlesingfors =) That was a Funny trip....

Nu ska jag bädda ner mig i nåt varmt och skönt... kanske hörs senare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0