Vem lämnade vem?



Det märks att lite så som man var som barn finns också kvar när man blivit äldre, i mitt eget fall, att jag är envis, full av bus och galenskap, bestämd över att gå mina egna vägar och bär grymt färgstark sminkning =) ja det är Michaela hela dagen det... hittade igen den här bilden nu när jag kom hem, den är så jag faktiskt, jag må blivit många år äldre än jag var på bilden men kan känna igen mig så mycket i den där tjejen...

blev så att jag ska jobba ett "dagispass" imorgon, sen ska jag ta sprutan inför Thailandsresan, "..Ouch Charlie.." usch hatar nålar och skit men det får funka, går ju fort.....

Nu måste jag försöka sova även om det redan nu komme rkännas som en omöjlighet att kunna sova...

Tack och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0