When You Wake Up Feeling Bad

Denna dag har nästan sprungit ifrån mig, visst har man hunnit med en del men kanske inte så mycket som jag velat.. klev upp imorse och fick en tvättid idag, fyra fulla maskiner men glad att jag äntligen fick tid att tvätta, har varit så att man lyckats satt upp tider men då har det kommit upp att man ska jobba så då är det ju bara att avboka och berget av tvätt liksom bara växer..nu är det klart för ett tag...

Passade på att städa och handla när man ändå är låst till hemmet under några timmar, sen när jag var färdig åkte jag till Friskis och körde först ett pulspass, sen ett Aerobicspass efteråt, gick kanonbra idag att träna, och kul var det... CoolCath som annars har lunchpasset på fredagar var med på pulspasset idag men inte som ledare, hon är bra cool hon =)

Sen hem och slänga sig i duschen, bosatte mig där läääänge, så skönt, och varmt..nu sitter jag och mår gott, ska snart krypa ner i sängen, ska bli skönt, om jag får sova vet jag inte, det återstår att se...
Imorgon ska jag på en kort arbetsintervju, får se hur det går och känns, men man måste ju försöka hålla alla dörrar öppna så man så småningom kan få ett fast jobb och ett schema att gå på.....

Ska hem och kramas med mamma imorgon, ska se om jag får med mig Syrran hem också, kanske får nattsällskap då ju, sen ska jag försöka hinna träffa Preggolady också =)

Skönt att snart detta OS tjat är över, hur tråkigt är inte det liksom, sådan hysteri, folk är ärligt vaken nattetid frivilligt för att glo på när andra tränar och kämpar häcken av sig... kanske jag borde gå till Friskis med en godispåse och bara sitta och titta på de som tränar och komentera hur duktig de är...

 ja en sak är säker, jag kommer aldrig gifta mig med en sportfåne som blir fanatisk och ska se allt som har med sport att göra.... skulle bli som den där historien när kvinnan tänkte överraska sin man med att strippa, sakta , dansande rör hon sig och droppar plagg för plagg men karln bara tittar på sport på tv:n, så kvinnan blir arg och säger till mannen "- Ser du inte vad jag gör?" varpå han svarar "- Jo men kan inte du sortera tvätten någon annan stans!"

Nej tack till sånt =)

Nu ska jag lägga mig iaf, hoppas ni får sova gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0