"You´re so Vain...."

Idag har jag jobbat med Micke och UlrikaRoten, hur kul och bra som helst, roligt att vara tillbaka, var ju riktigt länge sedan, dagen gick fort, var trött i början, hade ju sovit 3 h och såg ut därefter också, trött och sliten =)

Frustration: När man har köpt en ny boomerang och märker att det inte går att kasta bort den gamla...

Tå: En del av foten som används till att hitta höga trösklar...

" You're so vain
You probably think this song is about you
You're so vain
I'll bet you think this song is about you
Don't you? Don't you? "

Frusen Michaela funderar starkt på en kokhet dusch, lär ju få besök där av "stammisen" Ariel, vem behöver köpa badankor i plast när man kan ha levande badkatter liksom =), livet blir så mycket roligare...

idag på bussen hem kom en gubbe med världens flin och frågade om han fick sätta sig brevid mig, jag nickade flinande och tänkte i det tysta, att varför frågar man egentligen det, inte så att man kan paxa platser utan man får sitta på den plats man sitter på, resten är ju öppna för vem som helst som köper en bussbiljett =) okej det kanske är artighet som gör att folk frågar, men det ska ju inte behövas, det är väl bara trycka ner häcken där det finns en ledig plats, men jag får väl slå ett slag för artighet, det kan ju aldrig bli fel =)

Lärde Tessan att göra liggande 8:or med höfterna och rumpan a la salsa igår, blev en hel del skratt och mycket eftersnack, vi ska träna mer på det där, själv känner jag mig ringrostig, var ju länge sedan man verkligen höll igång med salsa, möjligtvis numera på väg till tvättstugan eller total dansa loss hemma för sig själv, eller tvinga Syrran att titta på när jag dansar i hennes rum =) alternativen är få men lockande..

Näe nu ropar badrummet!!!

Adjöken nu duschar fröken....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0